Hem ljuva hem

Dagens låt: Don't Panic med Coldplay.
Dagens frisyr: Som gårdagens, fast lite skabbigare. (dvs utsläppt med två små flätor i)
Dagens smink: Bara det vanliga.
Dagens klädsel: Mysbyxor & stor T-shirt.
Dagens roliga händelse: Att komma hem och sova var sjukt najs.
Dagens planer: Hmm, kanske dra en film och sen soooova.
Dagens vill ha: PENGAR, helt pank efter igår.
Dagens saknad: Någon att prata lite med.
Dagens drog: Massa massa vatten.
Dagens tråkigaste:  Att diska, blä.
Dagens finaste: Alla snygga nyvakna människor imorse.
Dagens fulaste: Jag just nu xD
Dagens måste: Jag måste ingenting, eller rättare sagt orkar jag ingenting.
Dagens dricka: Som sagt, vatten.
Dagens köp: Köpte frulle för mina sista slantar.
Dagens kärlek: Nej, usch, idag är jag väldigt anti kärlek.
Dagens mående: Lite huvudvärk och sjukligt ont i halsen.
Dagens skratt: Hur jag låter för tillfället!
Dagens tanke: Hmm, igår kanske?
Dagens smycke: Ringar.
Dagens just nu:  Kolla på Fantomen på Operan tror jag.

Gårdagen var rolig tycker jag, förfest hos Emma, assnäll tjej! Senare vidare till discot med några, ganska mycket folk därinne, och lite kaos i början. Sen kunde ju kvällen slutat bättre för alla, men det blev som det blev :). Tack för den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0