Vilken vecka!

Haha, märkte att det var lite mycket bild och videoinlägg nu det senaste, så här kommer lite text xD

SMNV Ekonomi's jobbiga pluggvecka ser ni framför er.
Måndag: Engelska glosor
Tisdag: Engelska glosor
Onsdag: Kemiprov, Italienska glosor + verb
Torsdag: Rättskunskapsinlämning
Fredag: Rättskunskapsprov, historiafrågor

Jaha, nu är det äntligen onsdagkväll, och hälften av denna jobbiga vecka är över. Kemiprovet och italienskan idag, båda gick bra faktiskt :). Sen fick vi också tillbaka ett gammalt prov i FE, inte helt nöjd, men det är som det är, bara kämpa på. Nu är det ju "bara" torsdag och fredag kvar, ska börja på Rättskunskapen nu, ska skriva ett köpeavtal har jag fattat det som, och sen blir det plugga till provet.. Kanske, kanske övningsköra om jag orkar och hinner. Ska nog ta mig en banan så jag orkar allt, hare fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0