Like I was never there

Ruggigt dålig uppdatering, ledsen för det. Har gått och skaffat mig en blogg på engelska, och det tar lite mer tid än vad jag förväntat mig; det är svårt att uttrycka vad man vill på engelska! Men övning ger färdighet, så om några månader har jag nog finslipat min engelska några hekto. 

Denna veckan är inte vilken vecka som helst, utan veckan då det nyttiga livet börjar! Det ni! Jennifer och jag nån slags liten pakt eller nåt sånt, att vi inte ska äta onyttigt denna veckan. Gått bra såhär långt, frukt och naturgodis är ju nästan lika gott som allt annat sött! Men det kommer bli svårt, I know it. Ska också ta tag ordentligt i min träning nu, har gymmat söndag, måndag, tisdag nu, och tänkte gymmet onsdag, torsdag, fredag med. Sen vila lördag, bara yoga och avslappning, och sen gym igen söndag! Får väl se hur det går, men jag är taggad! Idag gick det asbra på gymmet, då blir man peppad! Nu ska jag nog slänga mig i sängen är helt utmattad! Hare fint, puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0