It's just my point of view

Idag har det varit en såndär riktigt hurtig söndag! Var uppe i ottan (klockan 8), och körde de låånga sex milen till lilla Ödeshög, eller Järnstad för att vara exakt. Där fick jag vara med om den extremt givande upplevelsen om att se en älg bli styckad. Ganska äckligt, ganska fascinerande. Sen fick jag köra hem också (!) och det gick asbra faktiskt. Vi käkade god mat, och sen var jag så himla hurtig och gick till gymmet. Sen nyss kom jag hem från körövningen, som höll på i typ evigheter, men det var kul! Nu är det egentligen jobb som gäller, men jag orkar verkligen inte, så jag får väl dra en film eller nåt istället. Härlig söndag, faktiskt. Längtar till nästa - då får jag träffa farmor!

Som kanske ingen vet, så har detta varit första veckan i ett såkallat nytt liv. Eftersom detta är någonting jag sagt ungefär tiotusen gånger under min livstid förstår jag alla som inte tagit mig på allvar, men hör och häpna; den första veckan har gått superbra! Okej, det är bara en vecka, men när det går bra blir man liksom peppad att klara mer och mer! Så nästa vecka blir likadan, härligt! Det kanske blir så att jag blir överbelastad av alla mina gymbesök, men då sjutton tar jag det. Kosta vad det kosta vill, jag ska klara dethär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0