I'm not there

Nämen hej igen! Här ligger jag, fortfarande, nerbäddad i mitt mysiga duntäcke, fast just nu går jag på Ipren så mår bättre än vanligt :). Har verkligen inte gjort någonting alls de senaste dagarna, bara legat och sovit eller kollat på film. Är så sjuuuukt uttråkad nu! Ska göra mitt bästa för att försöka bli frisk till helgen nu iaf, så att jag får komma ut och träffa lite folk. Man känner sig helt socialt handikappad av att inte träffa någon på en hel vecka, förutom sin familj! Ska iaf förhoppningsvis kolla på film med Jennifer imorgon kväll, så nu har jag något att se fram emot :). Fick en film av paps idag, Loverboy. Aldrig hört talas om, men hoppas den är bra. Det får jag nog reda på ikväll, haha. Hoppas ni mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0