Boooring att vara sjuk;

1. Vad heter du? Miriam Ram (mellannamnen får ni klara er utan)
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hmm,
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Teodor, om jag hade varit en kille xD
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfru
5. Vilken årgång är du? 1991
6. Vart bor du? Aneby, mitt ute i ingenstans typ
7. Bott utomlands? Nope, bara semester
8. Flyttat antal gånger? Två gånger tror jag, fast aldrig utanför Aneby
9. Vart skulle du vilja bo? I London, kanske Notting Hill eller Piccadilly?
10. Vilken skolklass? Tvåan på Holaveden, pluggar SMNV
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Drömmen är att bli fotograf, eller kanske nåt med reklam

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
Runt 170 typ
2. Hur mycket väger du? - kg
3. Hårfärg och frisyr? Rödblont, vågigt, typ alltid nersläppt
4. Ögonfärg? Grönblåa
5. Mest nöjd med? Ögonen eller munnen, tror jag
6. Minst nöjd med? Mina fötter (jag hatar fötter!!) och min rumpa
7. Skostorlek? 39/40
8. Glasögon? Nej, inte just nu
9. Har du några piercingar/tatueringar? Bara hål i öronen, men tatuering på 18-årsdagen är inte omöjligt

FAVORITER
1. Filmer? King Arthur, Braveheart, Gladiator, The Patriot, Moulin Rouge, Sagan om Ringen (jag kan lista upp bra filmer hur länge som helst!!)
2. Låtar? Coldplay är solklara favoriter, men också Damien Rice, Amy MacDonald, Paolo Nutini och många fler.
3. Årstider? Sommar, och höst lite. Höst är så mysigt!
4. Mat/dryck? Kyckling är ju helt underbart gott
5. Djur? Jag tycker - är balla
6. Färg? Blått, grönt, rött och svart
7. Parfym? Ralph Lauren
8. Tv-program? OTH, Grey's Anatomy, Gossip Girl, you name it!
9. Ämne i skolan? Historia, engelska & webdesign
10. Sysselsättning? Plugga, umgås, läsa, glo film, promenader med hunden, musik osv

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min svarta skinnjacka, men är nog snart dags för en ny
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta korta stövletter varvat med svarta gympaskor
3. Favoritfärg på kläder? Grått är mysigt
4. Favoritmaterial på kläder? Stickat!
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nya mörka jeans, nån skön T-shirt, en stor stickad tröja och ett par höga stövlar
6. Favoritaffärer? H&M, Gina, de vanliga
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det beror väl på budgeten för månaden, men så mycket jag kan avvara, haha
8. Favoritmärke? Bryr mig inte så mycket om märken
9. Vad har du för byxstorlek? -
10. Vad har du för tröjstorlek? -

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Han hette Rune
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Ingenting, faktiskt
b) Jobbväska just nu? Skolböcker, kalender, läppglans och plånbok
c) Handväska eller liknande just nu? Användes skolväskan på vardagar, så samma som ovan
3. Vad är du beroende av? Massa vatten, och tuggummi
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Försvarets Hudsalva
6. Vad tror du på? Gud
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendom
8. Vad köpte du senast? Det måste varit varm choklad i skolan, kanske 
9. Har du nåt husdjur? Ja, en söt liten hund faktiskt
10. Var bor du? Hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0