Snurra nu min värld

Första advent idag, det börjar bli julstämning! Var uppe i ottan imorse (klockan 9) och gick till kyrkan. På kvällen gick jag lite på julskyltningen, kollade när världens bästa Jennifer blev vald till Aneby Lucia (!!) och sen så fikade vi hemma hos mig. Nu är jag trött som en klubbad säl, och vill  helst av allt bara sova. Får se hur det går med den saken. Finns ju så mycket att tänka på, haha! Ligger just nu t.ex. och tänker på Norge. Funderar starkt på att åka dit några månader efter skolan för att tjäna pengar. Eller ska jag plugga vidare först? Eller ska jag åka direkt till London? Jobbiga val, men det är ju inte än som tur är. 

Jag funderar så himla mycket på framtiden just nu. Vart ska jag ta vägen, hur kommer livet se ut, vad ska jag göra? Såna frågor. Det känns liksom ganska tungt att bara lämna allt och åka för att jobba/plugga i en helt annan stad.. Men nån gång måste man göra det. Usch, både längtar och längtar inte. Hur sjutton ska det gå?! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0