Segfredag

Jag fattar bara inte, har det någonsin varit så jobbigt att gå upp som en höstig fredagmorgon när det är beckmörkt ute och regnet smattrar mot fönsterrutan. Det blir inte lättare direkt när man vet att man under dagen har ett prov och en redovisning. Fast nu när jag äntligen är i skolan och klarat av dagens jobbigaste lektion fick jag reda på att provet är inställt. Det var en enorm lättnad, you know?! Men nu återstår redovisning som vi inte är klara med än, ajaj. Får verkligen hoppas det går bra. Slutar lite tidigare än vanligt idag, och då blir det åka hem och... sova kanske? Iallafall om jag får bestämma. Men det är ju som sagt fredag och så måste man ju göra något lite roligare kanske. Några förslag?

Imorgon är det skola (!) igen, eller inte en riktig skoldag men Öppet Hus typ.. Vi ska visa skolan för 9:orna som ska välja i vår, och systra mi ska kolla. MEN fördelen med denna dagen är att måndag är helt ledig, stort jubel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0