Pysselstuff

Denna dagen var typ världens segaste tills kvällen. Först segt att gå upp, sen segt att ha alla lektioner (jag svär, ekonomin var dubbelt så lång som vanligt!) sen var bussen sjukligt seg hem, det var segt att gå hem. Men sen vände det, jag hann massa innan jag gick iväg till Rebecca och company nere i hänghuset för fika och pyssel. Och vilket fika, sen! Typ massa kakor och alla var typ av choklad! Helt sjukligt. Efter att ha proppat i sig massa godsaker pysslade vi, folk var värsta proffsiga med sina stämplar och band och fina papper och tjo faderittan. Men lyckades med två bra kort, så får väl börja öva nu när det snart är jul. Nu ska jag kolla något avsnitt av Vänner, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0