When im gone, will you miss me?

Vi har en lektion idag. Allvarligt talat, en! Vad är det för program jag har valt egentligen, jag troded man skulle behöva kämpa lite. Usch. Är på lite dåligt humör p.g.a vissa händelser imorse, men det går nog över snart. Kan ju berätta att en liten dam ringde mig igår angående sommarjobb :D. Fast hon skulle ringa igen typ om några veckor, sa hon. Jaja, sälja jordgubbar är bättre än inget jobb alls.

Jag har fått virus på min dator. Ett sånt där äckligt ett som gör att datorn i tid ock otid får för sig att stänga av sig. Yippie. Jag hatar sånt.

Kommentarer
Postat av: HåkanBråkan

Va går du för program då, Slapp&Slö eller vad *skratt*

2008-05-15 @ 09:06:27
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0