Min helg

Har varit riktigt dålig på att skriva nu under långhelgen, men tänkte ge er en såndär lång tråkig update bara innan veckan börjar och det händer massa nytt.

Torsdag:
Gjorde jag absolut inget av värde. Städade KS, började städa rummet, kollade på Greys.

Fredag:
Åkte in till stan vid 9 med Pillan, fikade och shoppade lite, senare kom Amanda och Nathalie in - mer shopping. Sen åkte vi upp till A6, ännu mer shopping och lite käk. Tittade runt ett tag, sen IKEA och sen typ tröttnade vi. Åkte ner till Juneporten och tog bussen hem. Bytte om och stack direkt hem till sötnosen Jennifer, där Nathalie också var. Kollade på film och pratade, det var mysigt. Ursäkta den enormt hemska bilden, snabbt hopslängd i photoshop.

image259

Lördag:
Inte mycket blev gjort alls, åkte på balen lite senare på eftermiddagen. Alla var skitfina, men orkar inte lägga ut bilder idag. Åkte hem, träffade Jennifer, Michan och Edith, och vi  gick hem till Jennifer för att äta hamburgare och kolla på film. Efter ett tag gick de andra hem, så det blev bara jag & Jennifer. Den människan är allt bra härlig!

Söndag:
Gick upp tidigt, duschade och gjorde mig iordning, sen åkte jag in till Tranås. Solade, åt och övade lite, sen mötte jag Mirri utanför kyrkan. Sjöng och lyssnade på andra; det gick ganska bra. Efteråt bjöd mammas och pappas kompisar på fika. Var barnvakt ett tag när vi kommit hem, och nu ligger jag här och halvkollar på film och skriver med folk.

Sammanfattningsvis var det en ganska härlig helg.

Kommentarer
Postat av: Annamellita

sv. Jaa det är de verkligen :)

2008-05-05 @ 08:58:22
URL: http://annamellita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0