Hold my hand while you cut me down

Känns som om det är dags för ett lite seriösare inlägg nu, jag skriver så sjukt tråkigt nuförtiden, ursäkta. Orkar bara inte lägga ner tid på bloggen för tillfället. Det är väl inte direkt stressigt i mitt liv just nu, tråkigt är mer ordet för att beskriva det, men det finns ingen ork. Mitt liv går ganska mycket på autopilot. Jag vill så himla mycket, men allt går så sakta. Jag skriver inte detta för att folk ska tycka synd om mig, men jag mår dåligt just nu. Allt är hela tiden samma och jag behöver förändring.
"Nu måste det ju hända något innan jag vissnar och dör."

Kommentarer
Postat av: leila

Svar: aha hahaha :) va dum jag känner mig :) hade ni kul då?

2008-05-18 @ 21:32:17
URL: http://leilamiller.blogg.se
Postat av: leila

svar:hahaha okej ;D okej va bra då =) nja den har väl varit bra, har bara suttit hemma typ -.-

2008-05-18 @ 21:45:35
URL: http://leilamiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0