Cause you tease me

Man vill ju inte sitta inne och blogga i detta väder, haha, men lite snabbt inlägg nu, sen ska jag ut med Nathalie och gå, tredje gången denna veckan, värsta hurtigt! I skolan idag så jobbade vi faktiskt bra, sen väntade vi på bussen ute i solen. Var ju tvungen att käka en mjukglass påväg hem också, det var liksom rätt. Väl hemma la jag mig i solen en liten stund, men nu fick det faktiskt räcka.

Update: Jag och Nathalie har gått milen! Så himla långt, men skönt nu efteråt, haha. Håller på att laga det bästa som finns; makaroner (eller just nu nån pasta), med massa krydda och ost på. Mums!

Kommentarer
Postat av: Stina Englund

hhe tack :) man skriver in nånting i koderna som gör att de står still, kommer inte riktigt ihåg vad de var men kan titta om du vill?

2008-05-08 @ 21:54:37
URL: http://stinaenglund.blogg.se
Postat av: Stina Englund

det är lungt :) är inte lika snål som många är med att ge ut koder och så :) lägg den här koden under body någonstans. bgproperties="fixed">
lycka till!

2008-05-08 @ 22:09:15
URL: http://stinaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0