But she's alone

Alltså, veckorna går helt sjukt fort nuförtiden! Bara swisch så har en vecka gått igen. Kort fredag igen, åkte till stan, igen. Typ tredje fredagen i rad, haha. Det var jag, Amanda & Nathalie, vi käkade typ en skitgo macka på Subway, provade bikinisar, eller det var mest Amanda, och sen så åt vi glass också. Nu sitter jag här, ska börja kolla på filmerna jag hyrde, men upptäckte att vi har akut popcornbrist i vårat hus. Baaaaaah! Jaja, ha en bra fredag sötnosar.



Update 23:42 - Jag måste nog erkänna att jag är lite feg av mig. Har glott på ungefär halva Signs på TV nu, och är rädd som en liten hare. Usch. Ska nog glo lite SATC för att få bort tankarna från saker i garderoben. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0