Thats hot,

Nyhemkommen & sjuuukt trött. Blev ändå ganska mycket sömn i en skön säng inatt, haha. Igår så var jag ju som bekant hos M. Först när jag kom in till Tranås solade jag, sen åkte jag med Cs pappa ut. När vi kom ut var J redan där, haha, & vi började med husesyn x'D. Skitfint hus, värsta högt i tak & vitt! Sen lagade vi mat & skrev lite poesi till söta S. När hon kom var det käk & paketöppning, senare även SingStar - sjungpingis var kvällens roligaste! Sen blev det film & sånt, ända tills folk började gå & lägga sig. Var en mysig kväll :). Imorse var det storfrulle som gällde, haha, rostade mackor! Sen kom pappa & hämtade & skjutsade hem alla. Måste nog börja förbereda mig för BiB nu, känns det som. Önska oss lycka till!

Kommentarer
Postat av: tilda

lycka till! :)

2008-03-09 @ 21:37:46
URL: http://tildasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0