Without me knowing, they melt my heart to stone

Jaha, sen jag skrev sist (när det nu var, igår, i förrgår?!) så har det väl inte hänt mycket. Jag har försovit mig, spelat volleyboll, haft mina två sista prov, jublat som en dåre när Sverige vann mot Grekland och träffat min chef för sommaren. Den riktiga anledningen till att jag inte skrivit på ett tag är att min dator har fått virus eller nåt, så internet funkar inte, den stänger av sig i tid och otid och är allmänt jobbig som ett as. Så uppdateringar blir det inte många nu på ett tag, för snart börjar ju sommarlovet och då är man förhoppningsvis för upptagen med annat roligt.

På fredag är det klassfest med SMNV och sen vidare till Hätte tror jag? Kommer nog bli härligt, sista träffen innan sommaren börjar och då vet man ju inte när man träffar dem nästa gång. Puss på sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0