Summer lovin'

Nu bara orkar jag inte plugga mer, iallafall för en stund. Måste få tänka på nåt kul, så det gör jag. Tänk, det är bara två veckor kvar till skolavslutningen. Nästa vecka händer inte mycket, stort prov på måndag och lediga på fredag. Veckan efter det är det våra sista prov, sen avslutningspicknick på torsdagen och skolavslutning på fredagen. Sen är vi fria. I nästan 10 veckor är vi fria. Eller, ja, så fria som vi nu planerar att vara. Jag är inte säker på vad jag ska göra i sommar, men lite har jag allt planerat.

Vecka 27 - Gårdsgäng på Öland med några härliga människor
Vecka 29 - Öland med familjen + Karlssons. Kan ju inte gå fel! ;D
Vecka 30 - Öland?
Vecka 32 - Frizon med Amanda, Nathalie och Becka, kanske
Vecka 32 eller 33 - Lasses Sommarturné, antingen i Halmstad eller i Jönköping

Resten av veckorna ska jag förhoppningsvis jobba, och såklart umgås med härliga människor härhemma och i Tranås. Vad ska du göra i sommar?

Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: ooo det vore ju tokgulligt utav dig:D Hmj, jaa nå bilder vore ju fint, sen typ SoJung skrivet kanske?:O

2008-06-01 @ 18:45:29
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Isabelle

i sommar ska jag flytta :) nicenice!

2008-06-01 @ 19:02:25
URL: http://izzabelle.devote.se
Postat av: Sojung

sv: har skickat allt på mailen nu, hoppas att det kommer fram ordentligt:D

2008-06-01 @ 19:36:38
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0