Maybe, this isn't the end

Jag är sjukt dålig på att blogga, I know, men just nu bara orkar jag inte. Detta har ett par olika orsaker, endel mer självklara än andra.

- För det första så funkar inte min dator eller rättare sagt funkar inte internet på min dator, så det lilla datasittande jag gör görs vid pappas dator i köket.
- För det andra så är det sommar. Det kanske inte syns just idag på vädret men sommarlovet började i fredags och jag orkar bara inte vara inne och sitta vid datorn. Jag vill leva, så det gör jag.
- För det tredje så vill jag inte bli för personlig här på bloggen, eftersom faktiskt vem som helst kan läsa den. Därför kan jag inte skriva just nu allt det jag vill skriva.
- För det fjärde så har jag tappat läsare de sista två veckorna, och det känns ju likte onödigt att blogga om ingen läser det..

Detta är varför jag inte bloggar så mycket. Kommer nog fortsätta blogga nån gång då och då i sommar, men inte alls lika mycket som jag har gjort nu i vår. Ha en superbra sommar, puss.

Kommentarer
Postat av: Cassie

va mysig blogg du har (:

2008-06-15 @ 15:44:03
URL: http://cassie92.blogg.se/
Postat av: Molly

Tack. Har varit innanför denna dörr tidigare men den dörren stängde jag (=

2008-06-15 @ 16:52:19
URL: http://mollyaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0