I know just how you feel

Just nu känns allt så himla bra. Det kommer ordna sig, liksom. Nu ska jag bara göra allt för att ha så kul som möjligt fram till skolavslutningen (och sen med, såklart). Idag har jag bara haft en liten lektion, från 8 till 9, sen slutade vi. Hann inte med mycket alls när man kom hem, la mig i solen och somnade ett litet tag. Sen var det Mattias förskoleavslutning på kvällen, och sen städade jag KS. Nu är det sådär skönt och lugnt. Har sovmorgon imorgon, sköööönt. Sommarlov snart, när slutar ni?

Kommentarer
Postat av: Lisen

svar: Okej va bra! Jodå, allt är bra med mig :)

2008-06-04 @ 10:55:32
Postat av: Lisen

btw, hur hittade du min blogg? HahahxD

2008-06-04 @ 10:56:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0