Helgen

Riktigt dålig uppdatering i helgen, sorry. Tänkte bara snabbt gå igenom den, för er som orkar läsa.

fredagen så åkte jag med pappa in till stan, det var ganska kul. När jag kom hem därifrån var det volleybollplansinvigning (värsta långa ordet!) med Jennifer. Kollade inte när folk spelade, utan var mest ute och gick istället ;). På kvällen var jag barnvakt, och efter att cabaren var slut kom Jennifer till mig och tittade på film.

Lördagen sen, började jag med att sova länge och sen åkte för att bada med pappa. Efter det var jag hos Nathalie en sväng, haha. På kvällen så.. vad 17 gjorde jag då? Typ ingenting tror jag.

Söndag - idag - så åkte familjen först till Gränna för att bada och sola, sen till stan för att shoppa. Hittade faktiskt några grejor, blandannat två klänningar och en BH. När jag kom hem städade jag KS och nu sitter jag här och tänker på att plugga.. Har prov imorgon i svenska (eller var det på tisdag?). I vilket fall som helst är det dags att börja plugga nu! Så, hejdå.


Kommentarer
Postat av: LINA V.

vad kul med gränna! dit vill jag med! polkagrisar är min favvo! :D

2008-06-09 @ 10:13:34
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0