You made my day

Faktiskt bra dag idag, skolan då, engelska + idrott som jag inte var med på. Pluggade biologi istället, sen var det samhäll, lunch, matte, plugga biologi, sen natur. Gick ganska bra för mig, faktiskt. & Miriam är en av de skönaste människorna jag känner, den himla sångsnutten! HAHAHA. Iaf, pratade med Christin innan om skivan som ska spelas in på lördag.

För er som inte känner till det, Aneby Ungdomskör ska spela in en ny skiva, den första jag är med på iallafall, haha. Så på lördag är det dags, sopranerna först, sen altarna, sen killarna. Det kommer bli grymt! Enda kruxet för mig är att jag itne är riktigt haj på alla stämmor, men det får jag ta & öva på. Nathalie & Jennifer kommer iaf vara där & stödja mig (& sjunga såklart). Jennifer kanske ska sjunga solo med, heja henne! Funderar på om man måste se bra ut när man spelar in en skiva.. Förmodligen.

Idag ska det bli skönt, för jag ska få saker gjort!
- Städa rummet
- Gå långpromenix med W
- Plugga biologi
- Spela piano
- Kolla på GG
- Käka rostis & dricka O'boy
Värsta superdagen! Sen om jag hinner så blir det väl en massa onödiga blogginlägg med. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ey, du har ju länkat fel till mig ;) kopiera adressen ;)

2008-01-31 @ 18:21:24
URL: http://enfotpajorden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0