Wow?

 

Yes & wow för mig. Jag har äntligen tagit tummen ur arslet & sytt in mina vida Lee-jeans till lite sådärhalvstuprör, iallafall. Det kändes bäst så,inte värsta tajt, det är inte den modellen.  Nöjd faktiskt, planerar att inviga imorgon, kanske? Om nån nu missat det så har lilla SMNV1 prov i biologi imorgon, ganska nervös faktiskt. Men sen efter så är det bara engelska kvar, som är lätt & kul. Sen blirre 2nd hand med Mirre & lite plugg med. Halv 2 ska eventuellt jag & Pillan in till stora staden Jönköping, det märks. Beror, hör & häpna, helt på vädret här. Nu är det typ storm här. Inte bra. Iaf, om vi kommer iväg så ska vi till gymmet när vi kommer hem, sen ska hon till Ida & jag ska svulla med Amanda :D, kommer bli en härliiigt fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0