When nobodys watching we might take it home,

 
its not ok.

Jag tänkte skriva ett sånt där djupt inlägg nu, men så frågade jag knaset Philip vad han tyckte jag skulle skriva om, & han svarade; färger. Så då tänkte jag göra det, men nu när jag äntligen började så har jag ingen aning om vad jag ska skriva. Färg är fint? Det blir liksom inget bra. Iaf, på tal om inget alls så ska jag till skolan imorgon. Jag orkar inte vara hemma mer, är fortfarande lite sjuk, men iaf. Prov på fredag, & här ligger jag opluggandes & skriver blogg istället. Suck.

Kommentarer
Postat av: kristina

jo då det kan jag hålla med om att alla dem är heta ;)

2008-01-30 @ 22:49:19
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: Sofia

Söt du är på bilden! :)
Hehe, ja..blir det nåt av det hela så kommer det ut förr eller senare..

Ha en finfin dag i skolan!

2008-01-31 @ 08:30:16
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0