Too late

Okej, klockan är typ tre & jag är halvdöd. Har spenderat denna kvällen hos Pernilla i Hampus lägenhet med 5 sköna brudar (& så Becka som hälsade på en sväng :D). Det var trevlans, vi gjorde mat, lekte i ps, glodde film & käkade glass. Mysmys. Det var Pillis, Amanda, Nathalie, Sara & Malin. Tycka om!

Jag & Pillan solade idag, & precis efter syntes det inte ett skit. Sen ikväll så började det typ klia massa, & nu när jag kom hem & tog av mig så såg jag att jag var helt knallröd! Sjukt, typ överallt - i ansiktet, under brösten, på benen! Unfuckingbelievable! Men nu måste jag sova, upp tidigt imorgon för att shoppa med familjen. Jippie. Pussgodnatt.

 tack för att ni finns <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som att din lördag var roligare än mig i alla fall! Jag jobbade hela dagen. Först på Vero Moda och sen på Coop.. Slutade inte förrän 22.15..

Vad hittar du på idag då?

2008-01-27 @ 07:32:05
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0