Once upon a time...

Idag har det faktiskt vart en bra dag, på många sätt. Okej, morgonen kanske inte var toppen, menmen. Skolan var kul, lite trubbel på matten bara, men det klarade vi av :). Sen när jag satt på bussen hem så ringde Mirre & sa att hon beställt biljetterna nu :D, som jag skrev i förra inlägget, vi ska på Håkan! Vi har också ett litet tillskott i familjen, haha, Pillis har bestämt sig för att följa med! Ska bli superkul, 3 av mina favoritbrudar & jag i stora staden Stockholm, kan det bli bättre?!

Idag så läste vi också en saga på engelskan, så jag blev lite inspirerad, jag har gått runt i lite sagolika tankar hela dagen. Ganska flummiga, men roliga tankar. Exempel tar vi inga här, jag vill inte att folk ska tro jag är koko. Nu blev jag så inspirerad att jag nog nästan måste kolla på en film. So long.



jag vet, extremt snygg bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0