MEGA-ÅNGEST!

Usch & fy & blä. Vi ska välja massa denna veckan, på fredag närmare bestämt. Jag har ingen aning om vad jag ska välja! Det känns som om alla andra vet precis, & har bestämt sig för allt. Jag är en sån himla velig människa, ibland är det liksom svårt för mig att välja vilka strumpor jag ska ha på mig eller hur jag ska spendera mina dagar på bästa sätt. Jag brukar liksom bara flyta med, men det funkar ju inte längre, nu gäller det på allvar liksom.

Tänk, de val man gör denna veckan kommer påverka ens framtid. Det betyder att om jag väljer fel på fredag så kanske jag hamnar helt fel i livet. Liksom, det får ju bara inte hända! Jag vet verkligen inte vad jag vill, usch.

Hjälp, någon?

Kommentarer
Postat av: Sara

DU är inte den enda som inte vet, fyfan jag har inte en aning?! vi får hjälpa varandra!

2008-01-22 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0