Lets get this movin'

Har precis varit & gymmat med Pillan & Nathalie. Haha, hurtigt av oss, även om vi kanke inte körde jättehårt. Ska börja göra det till tradition med måndag & fredag på gymmet, det är härligt. Annars har dagen varit ganska seg, skolan var liksom trött, & efter att ha sovit lite på bussen hem så gick jag direkt in & somnade igen. Kollade på GG, käkade & bara låg här. Det känns väldigt ovant att ligga såhär högt över golvet, har nästan trillat ur ett par gånger. Får ta & vänja mig.

Jag blir så sjukt trött på folk som inte förstår.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo, det har du rätt i! Och sen kommer jag att plugga och då ska jag bara jobba 9 timmar i veckan.. Nu har det ju blivit betydligt mer än så..

Härligt med träning! Jag har inte riktigt haft tid att vara på gymmet senaste tiden.. Fats jag har ridit och sprungit med hästarna så, det är också bra motion! :)

2008-01-28 @ 21:32:40
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0