How could I resist?

Godmorgon. Idag är det studiedag, sjukligt skönt. Planer för dagen är nog plugga, sola & leka med Pillan. Ska bli skoj :). Måste också hinna diska, men det kan alltid skjutas upp, haha. Igår var jag & Pillan duktiga, som sagt. Vi gjorde massa, bla våra designer, men också 2 tavlor. Det ni. Dags för duschen. Ciao.

Det var en gång en banan, en gurka & en penis som satt och diskuterade vem som hade det värst.
Bananen sa: Först klär de av mig naken, & sen äter de upp mig!
Gurkan sa: Det är väl inget, min skär de i småbitar och sen äter de mig!
Penisen sa: Ni tror ni har det värst, men jag då! Först sätter de en säck över huvudet på mig, sen kör de mig ut & in tills jag spyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0