Don't sha?

Godmorgon & allt sånt, ingen vidare pigg Miriam sitter just nu & skriver. Gick upp för kanske 1 1/2 timme sen för att åka tidigt till stan, men vi har inte åkt än. Typiskt. Men nu är vi iallafall nästan påväg. I stan blir det nog skoköp, om jag får bestämma. Antingen ett par vinterskor, eller ett par nya gympaskor. Kan inte bestämma mig.. Ska nog också köpa ben till min säng, äntligen! Så nu ska jag allt komma upp lite i världen :).

Förutom staden idag så måste jag städa KS & plugga. Wiiiie, vilken lyckad dag. Not. Söndagar är nog något av det tråkigaste som finns ibland. Fast kanske ska glo Atonement sen, med snyggingarna Keira Knightley & James McAvoy. Vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0