Confidence, Cohen. Conficence!

För det första så älskar jag OC, om ni inte redan visste det. Har inte kollat på det på evigheter, men sen igårkväll fick jag tillbaka min box 1, så var ju bara tvungen att se några avsnitt. Sjukligt bra! Iallafall, nu är valen klara & inlämnade, gjorde lite sista-minuten-ändringar, haha, men det kommer nog bli bra. Kort dag i skolan, bara 2 små lektioner. Sen gick vi & hämtade ut Håkan-biljetterna :D. Så nu är det bara börja plugga texter, haha, eftersom jag är ganksa efter på den fronten.



Har inte direkt haft den aktivaste veckan i mitt liv, typ ingen träning & massa datasittande, men det ska det bli ändring på, nästa vecka är det tillbaka till mitt nya liv som gäller, wiiiiie. Även om det är kul & flöta. På tal om det ska jag faktiskt till gymmet snart med Nathalie, haha, får se hur det går :). Ikväll så blir det skoj, folks!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det gör det säkert! Annars kan man väl byta eller strunta i en kurs?

Det r ett halvblod, han är väldens snällaste! :)

2008-01-25 @ 14:13:02
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0