Sleep tight

Allvarligt talat, jag vaknade klockan ett idag. Klockan ett! Jag har liksom sovit i 10 timmar, fy vad skönt! Det brukar liksom inte finnas tillfälle till det i vanliga fall, min lillebror har en ovana att hoppa i min säng när jag sover, men idag var han tydligen hos en kompis eller nåt. & nu är det bara jag & syster hemma, slappskönt. Funderar på att gymma senare med Amanda, så man kommer igång lite innan veckan börjar igen. Måste städa KS idag med, jippie, & förbereda min muntliga redovisning i svenska. Detta kommer bli en kort dag, känner jag på mig.

& grattis till Tranås GS, som fick Guld & Silver i Hoppreps-SM i helgen!

Kommentarer
Postat av: anna

ahh, vad bra att jag inte var ensam om det! men jag hade också högre förväntningar på filmen. haha, jag sov till halv tre men är ändå supertrött!

2008-02-03 @ 15:43:25
URL: http://hippodrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0