Ordinary people,

SMNV är en rätt aphärlig klass faktiskt. Om ni inte redan har märkt det, då. Hade två lektioner idag, naturkunskap & engelska. Jag & Sara kom igång med vårt arbete, sen lunch, sen inställd LUK så vi gjorde andra uppgitfer, & sen bussen hem :). Det var skööönt, gick fort med buss idag. Den största fördelen är ju då att den stannar precis utanför mitt hus, HAHA. Jag är lat, ja. Nu är jag slö, så ska nog glo en film, sen kanske fika med Pillan, & ikväll gymma med Nathalie. Hon måste komma i form inför Trysil & jag måste komma i form i största allmänhet :D: Puss.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: såklart tjejer kan men det blir väl konstigt i strl och dom är typ också slut ;)

2008-02-06 @ 17:41:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Paintedlove

Haha men då känns det skönt att jag inte är ensam om det hela då! :D Vad händer till helgen då? :)

/M

2008-02-06 @ 17:48:37
URL: http://paintedlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0