My dearest;

Jag sitter här & lyssnar igenom alla mina gamla favoriter nu, helt sjukt. Det finns ju så himla många bra band/artister. Här är några av mina favoriter :).

Maroon 5,  Damien Rice, James Morrison, Goo Goo Dolls, Katie Melua, Eva Cassidy, Jason Mraz, Kate Nash, Lars Winnerbäck, Colbie Caillat, Mika, Coldplay, Miss Li, Snow Patrol, Regina Spector, Josh Groban, Amy Winehouse, Gavin DeGraw, Chris Daughtry, Laleh, Red Hot Chili Peppers.

Oj, det blev visst en lång lista. Men detta är iallafall några grupper & artister jag beundrar.



Detta är Kate Nash, enjoy. Vad gillar du för musik?

Kommentarer
Postat av: HANNA

Svar: Ja, lite sån feeling i rösten. :)

Jag tycker mycket om Rnb musik och HipHop!
Ha en bra kväll!

2008-02-23 @ 19:28:03
URL: http://livetsomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0