mememememememe!

Face it, alla gillar att prata om sig själva. Haha, så nu får ni höra mig några minuter. Btw, ingen som skulle vilja lära mig hur man lägger in videos på bloggen? (A)

BESKRIVT DIN/DITT;


HÅR;
 många kallar det oranget, fast jag tycker det är mer.. det är nån färg iallafall, sen är det lockigt oftast. 
ANSIKTE; just nu blekt, eller, nästan alltid, & så har jag äckelfinnar på hakan. & så har jag fina ögon, faktiskt
KLÄDSTIL; jeans funkar i alla lägen, men det är alltid kul & testa nytt
KÄRLEKSLIV; vilket liv sa du?
TILLSTÅND; allmänt förkyld, glad & sugen på glass. kanske skulle vara kul med nya avsnitt av GG snart?
VÄNSKAPSKRETS; består mestadels av anebybor, men finns några goa andra med. vänner växlar liksom jämt, känns det som.
ÖNSKELISTA; några tusen på kontot bara till kläder, en gigantisk ram + en till malin, ny bh, boyfriend?
IDOL; damien rice är ju underbar, likaså goo goo dolls, katie melua & kate nash, sen beundrar jag de flesta modiga människor jag känner.
NÄRMSTA; är just nu ganska långt bort, verkar det som.
FETISCH; gamla filmer med gentlemän, ge mig Mr Darcy!
HÄLSA; jag är väl inte sjukare än någon annan i familjen, fast det säger inte så mycket .
HEMLIGASTE HEMLIGHET; om jag skriver det är det ju inte hemligt?
STÖRSTA BRIST; jag är feg, har en svaghet för sötsaker & så har jag ibland svårt att hålla tyst.
MÅL; vara bikinifit i sommar, få ett jobb & inskaffa en ny, personligare garderob.
DELMÅL; bli klar + nöjd med bilden jag gör åt elin.
SIGNATUR; mirremurr, det är inte vackert, men sällsynt.
RÄDSLA; ensamhet,
DRÖM; framtiden, med utbildning, arbete, carl, katterna & lycka.
INTRESSE; fotografi, litteratur & människor.
AVUNDSJUKA; kroppskontroll.
MÄKTIGASTE KÄNSLA; magkänsla.

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag snor denna :)

2008-02-07 @ 22:04:03
URL: http://nathlyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0