Me, being creative?

Nu måste jag ta tag i detta. Jag är egentligen inte direkt bra på att sy, det mest avancerade jag sytt är nog ett par mjukisbyxor, hahah. Men jag har ändå fått för mig att jag ska sy två saker. För det första vill jag sy om herrskjortan jag köpte igår så att den blir lite mer tjejig. Tänkte kanske resår i midjan & kavla upp ärmarna bara. För det andra så vill jag sy en sån kjol som Almah visar på sin blogg, den röda Miu Miu-kjolen. Jag vill nog inte ha röd, men kanske marinblå? Eller grå? Någonting neutralt iallafall.

Jag är inte sådär extremt kreativ av mig, men det skulle vara så himla kul om det blev bra! Får ta mig den tiden nån gång i veckan. Men nu är det dags att ta tag i livet som det är just nu; med ett stort himla samhällskunskapsprov imorgon, som jag knappt börjat plugga till. Usch, jag vill verkligen att det ska gå bra. Sen så måste jag egentligen gymma också, har inte rört mig någonting på hela veckan, känns hemskt. & på lovet var jag ju precis lika lat. Får verkligen ta tag i mitt liv nu, haha.

Haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: Stephanie | svar

vad opererades hon för? :S
nej hon har ont i ryggen + foten. hela foten är typ svart :/

2008-02-20 @ 19:46:31
URL: http://stephanieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0