Many years have passed;

Jag trodde aldrig jag skulle säga det, men det var skönt att vara tillbaka i skolan idag. Liksom att få känna att allt är som vanligt. Lärarna hade jag ju klarat mig utan, men det var kul & få höra lite skvaller igen ;). Det var kort dag, bra att börja med, så vi gick & strosade på stan & åt glass innan jag & I satte oss på bussen. Eftersom mobilen var så gott som död blev det itne den vanliga lugna resan, satt & snackade lite med A & E. Väl hemma så hade jag tydligen lovat att skala potatis, så nu har jag äntligen fått sätta mig igen.

Har haft lite smått trauma idag, faktiskt. Jag vet ju inte riktigt hur personlig det är ok att bli i en blogg, men de som känner mig väl vet ju, haha. Jaja, iallafall, detta ledde till att jag tänkte riktigt ordentligt. Jag kommer att dö ogift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0