Karina Berg;

Godnatt bloggen. Har precis kollat på några avsnitt av Andra Avenyn på webben & käkat kvällsmacka :). Tradition! Tänkte säga godnatt genom att bjuda på Björns underbara sång om Karina Berg från Melodifestivalen. Enjoy!

image161

Du är en blick o den är mörk o den är varm
Och jag vill dansa med din midja i min arm
Du är doften av viol, du är restskatten från fjol
Du är en helt fantastisk tjej, du är Beatles och Lejla Kej
Du är glad o elegant, du är laktosintollerant
Du är strösslet på en glass, du är det roliga i hasch
Jag kan diska, laga mat, va i tid o aldrig sen
O jag tycker det är jättekul o lyssna på problem
Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg
Denna sången är till dig Karina Berg

Karina, jag tror vi två passar bra ihop
Häng med mig hem till Götet o gör slut med Kristian Luuk
Karina du är elden på min fantasi
Du är brödet man vill lägga korven i
Du är hej o skeppohoj, du är soda streemad o'boy
Du är allt en man kan få, du är bättre än Die Hard 2
Du är Jane o jag är Tarzan, gör slut med han från Hassan
Du är vacker och unik, min pappa är rik
Jag har tre meter i tak o lakan utan sammet
Du kan ta mitt nummer av Kristian efter programmet
Karina Berg, mitt hjärta slår så hårt för dig
Så gör slut med Kristian Luuk, bli ihop med mig


Karina, låt oss vandra natten vidare
Dansa nakna tillsammans i en vattenspridare
Karina, jag står chanslös, jag är evigt din
------- ganska lätt i plocke-pinn
Jag tror att vi --- om du tänker om
[email protected]
Jag vet att vi skulle passa bra ihop
Så kom igen Karina, gör slut med Kristian Luuk


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, han är ju för sköön alltså!

2008-02-26 @ 02:39:34
Postat av: Sandra

svar: ska bli roligt att se. önskar att jag också kunde sy :)
björns sång är för braa! ha en underbar tisdag!

2008-02-26 @ 12:26:55
URL: http://froggie.blogg.se
Postat av: Emma

Han är så sjukt underbar, och den sötaste som finns,nästan, hehe :)

2008-02-26 @ 18:30:30
URL: http://acira.blogg.se
Postat av: Sara

BJÖRN

2008-02-27 @ 10:49:20
Postat av: O R A N G E

finns nog ingen roligare:D

2008-02-28 @ 14:52:53
URL: http://orangeapelsin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0