Hope that things work out alright

Jaha, lördag. Jag har absolut ingenting att göra. Fast det är lite skönt det med. Ska nog slänga mig framför en gammal jane Austen-film sen om pappa bara kan fixa upp videon. Sådär slappt & mysigt. Orkar bara inte Melodifestivalen, när det inte är några artister man tycker om & kan heja på. Kom på att jag faktiskt har lite chips & dip, haha, så det blir svulla med, yesbox. Jag har fått lönebeskedet också, haha, 650 pix. Det är gött, faktiskt. Ska nog iväg till Norrköping & shoppa nån gång där efter den 28:onde. Monki har ju öppnat där! :). Var inne & kikade på hemsidan & hittade massa, bland annat detta. Något nu till våren, kanske?

image156
Bilder: Monkigirl.se

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Snygg väst!

2008-02-23 @ 22:59:26
URL: http://bluedreams.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0