Fly me to the moon

Jaha, ikväll så ska det vara månförmörkelse. Eller, inte ikväll, inatt. Nån gång runt 4 tiden till 5 tiden är vad jag hört. Hela månen ska tydligen bli röd. Jag vill, jag vill, jag vill fota den! Men, såklart så är det moln här så man kommer inte att se ett skit. Pappa, den eviga optimisten, sa; "Men om du missar denna gör det ingenting, nästa kommer ganska snart, typ 2010 eller nåt.". Okej, snart? Kära lilla pappa. Jag har iallafall ställt klockan nu, så får vi väl se om jag ser den. Men nu blir det plugg igen, har precis vart ute & tatt en promenad, haha, gick runt hela byn, den är väldigt liten egentligen kom jag på. Puss.



Update.
Klockan är för tillfället 04:12, & ingen måne sedd. Inte ens en stjärna sedd. Bara svart. Typiskt, nu när jag är vaken & allt. Skulle ju vara skönt att somna om, men jag lovade mig själv att om jag vaknade skulle jag vara vaken & plugga istället för att sova. Jippie. Så, önska mig lycka till.. Zzzzzzzzzzzz..

Kommentarer
Postat av: I.

Men Murre, jag var inne på SMHI nyss, de ska inte vara molnigt :D iallafall hoppas vi ser den :)
puss

2008-02-20 @ 22:29:58
Postat av: Desiré

Ja klockan 04.01 såg jag;) Tog fel på dag och satt uppe och väntade igår, haha. Så hopaps jag orkar hålla mig vaken!

Ja hon är verkligen vacker! Speciellt på den bilden

2008-02-21 @ 02:40:08
URL: http://avantgardephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0