Emma Watson;

Såhär såg hon ut på Vogues visning den 18 februari. Hiss eller diss?

image152 
 

För övrigt har dagen varit bra, inte alls mycket lektioner (Detta är någonting jag inte fattar, jag som trodde SMNV skulle innebära prov varje vecka & värsta massa läxor?! Vad har hänt?!). Sen så gick vi 2nd hand-rundan, men ingen av oss var nog riktigt laddade för att leta, haha. Jag som inte ens vet vad jag letar efter. Jag har också idag fått för mig att Maroon 5 är musikaliska genier. Jag kan inte sluta lyssna! Nu är det dags för städning, badly needed, sen dusch & rakt i sängen. Är fortfarande trött av månpromenaden inatt, fastän jag sov lite innan. Puss.

Kommentarer
Postat av: Stephanie | svar

Jaha okej, usch lät otäckt det där. Ha en bra helg! :)

2008-02-21 @ 20:07:57
URL: http://stephanieee.blogg.se
Postat av: Philip

Hiss! Din heta snygging!

2008-02-22 @ 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0