Break my heart!

Blä, jag vet inte hur jag mår idag! Ont i magen, men det hade jag igår med. Usch, & nu är ingen hemma heller som kan ge mig råd. Vi har bara 2 lektioner idag, & jag vill inte missa dem /: , får väl helt enkelt ta & pallra mig dit.. Igår så var jag, mot alla odds, på gymmet. Det gick väl sådär, jag rekommenderar inte att träna när man har ont! Men man kände sig lite hurtig iallafall. Det var nog det enda vettiga jag gjorde igår tror jag.. Haha, kollade på Brokeback Mountain med, fast det har jag redan skrivit om. Jaja, måste väl hoppa in i duschen om jag ska till skolan, puss.

   
jag vill ha party!

Kommentarer
Postat av: Lou

Svar: Jag har aldrig sett Gossip Girl faktiskt. Har funderat på att ladda hem det men det blir aldrig av. :p

2008-02-06 @ 12:54:08
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: mandu

det blirr party-party snart :P ;)

2008-02-07 @ 08:18:39
Postat av: Miriam

Jaaaa, det ska bli skojigt :D

2008-02-07 @ 08:22:15
URL: http://mirremurr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0