Workin' ninetyfive

Denna helgen har bestått till största delen av jobb. Först 12 timmar i fredags, och efter det innebandyturnering från 8 till 12. I lördags jobbade jag 8 till 1, sen jobbade jag på ett annat ställe 2 till 7 typ. Efteråt var det Omega, där vi var ett tag, åkte runt lite och sen hamnade vi där igen. Idag så jobbade jag 8 till 4 ungefär, och sen städade jag KS. Nu är det massor av plugg kvar inför nästa vecka och jag orkar verkligen inte. Är egentligen lite sjuk, men det kan jag leva med, grejen är att jag har så himlans ont typ överallt i kroppen. Det gör ont att röra sig och allt jag vill är att sova. Men nej, sån lyx har vi inte tid med. Nu fortsätter tortyren, jippie. Hoppas ni har det bra och att ni mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0