Wonderbart

Idag har varit en ovanligt bra dag. Har hänt så himla mycket bra saker! En av dem är att vi idag beställde biljetter till Coldplays konsert på Stockholm Stadium i augusti! Långt kvar, men jag är redan pepp! En annan bra sak var att de äntligen ringde och sa att jag får jobba, så imorgon blirre cash. Den tredje bra saken var luciakröningen, det var vackert, Jennifer sjöng så jag rös över hela kroppen, Becka var som vanligt superbra och det var lite kul folk där med! Nu är jag på städarhumör (det händer inte ofta) och utnyttjar det ganska bra, toan skiner och snart är mitt golv helt fritt från smutsiga kläder! Åh, idag är jag så himla glad. Tack.

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Åhhh, ja! Det kommer jag ihåg! :)

Den är så bra :D <3

2008-12-12 @ 12:29:53
URL: http://perniiillas.blogg.se/
Postat av: Mahlin

Fin blogg :)

2008-12-14 @ 16:19:05
URL: http://mahlinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0