Robert my love

Sjuk bloggtorka nu, men seriöst, vem bryr sig? Känns trist att inte ha något att skriva om, för hur kul var mitt förra inlägg på en skala?! Haha, "jag jobbade då och då, sen jobbade jag lite till.". Men så har helgen varit, och ärligt talat gillar jag att jobba nu. Härliga människor, och lite ansträngande sådär. Har lite ont i ryggen men det släpper nog. Ska jobba idag med, och precis som igår ska Natha & Becka jobba med! Hihii, intressant va?

Jennifer kom nyss förbi, och nu är mina tankar fast på Robert Pattinson. Käre tider. Den killen, se bara själva. Ni som har sett filmen vet exakt vad jag menar! Det leendet när de går ur bilen, när han har dehär solglasögonen på sig! Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0