Lördagkväll

Enligt intressetestet på ams.se så ska jag jobba med musik, teater, film. Hm, jag älskar iochförsig alla av dem, men jag ser inte riktigt mig själv som något av det. Jag är inte jätteduktig på något som har med musik att göra, kan inte spela något instrument, kan inte skriva pjäser och kan inte skådespela. Men ändå. Jag önskar verkligen jag var den personen, dendär riktigt kreativa och begåvade som kunde liksom bara sjunga skitbra eller verkligen leva mig in i en roll. Men det är inte jag, och det är synd. 

 

Av dethär kommer; vad är jag då? Jag är en såndär medelmänniska. Inte riktigt skitbra på något, utan halvbra på endel saker. Jag drömmer om så himla mycket, men alla mina drömmar är liksom omöjliga. Vad gör man? Nu blev dethär ett ganska deppigt inlägg, och orkade ni läsa såhär långt så förlåt för deppet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0