I close my eyes, and it all fades away

Det är snart juuuul, underbart. Nu de sista veckorna innan blir det lite stressigt såklart, men det är så det ska vara. Livet består mest av att plugga, umgås med folk och gå i skolan. Mycket mer hinner jag faktiskt inte, förutom volleyboll nån gång ibland. Två prov och en inlämning - sen är jag fri. Ska också hinna med att jobba både lördag och söndag, spela innebandyturnering (med Gullbergs Kamrater xD), gå på Omega och jobba på KS. Och, om jag känner mig själv rätt, en del andra saker. Nästa helg ska familjen in till Linköping och köpa julklappar med, ska bli mys. Börjar gilla stressen lite faktiskt, kommit på att jag inte är helt hopplös under press. Får faktiskt saker gjorda för en gångs skull!

En enorm ljuspunkt i min tillvara just nu är Coldplay! Imorgon släppt biljetter till en konsert de ska hålla i Stockholm 22 augusti, och jag SKA ha biljetter dit! Ser redan fram emot det, nu när de släppt Prospekt's March som är helt underbar, blir jag bara ännu mer kär i dem. Bara så att ni vet. Nu blir det nog lite mer plugg, puss.

Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Okej! Men tur att den har vart skön iaf :D

Hahah! Jag HOPPAS det med, men det kommer den inte att göra :P

Men jag är pepp. Jag gör vad jag kan ;)

pussss påre (:

2008-12-11 @ 08:25:10
URL: http://perniiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0