Shoppat!

Kunde inte sova igårnatt, av olika anledningar, utan somnade nångång runt 7 och vaknade 11, så min dag har varit ganska... sömngångaraktig. Det enda som egentligen hände var väl att vi åkte till stan runt 2-tiden. Det är ju (nästan) alltid kul att shoppa, och jag gjorde några fynd :). Ett par ljusa jeans, en vit tubtop & ett par solglasögon på Gina Tricot, en blå stickad mössa på Indiska, en sjal & örhängen på H&M, ljus & smyckekorgar på IKEA, en film & en bok på Myrorna.

Så nu är jag nöjd, om vi säger det så. Ska ju förhoppningsvis till Ullared på fredag med och så blir det nog mer shoppat! När vi kom hem runt halv 9-tiden satte jag och mamma på en gammal Jane Austen - Persuation. Älskar verkligen såna filmer!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh :D photoshop är juh skit kul :D jag sitter vid datorn och fördirver tid bara :P

2008-08-14 @ 00:29:00
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0