When you make me feel this way

Dagens lycka - JAG HAR SÅLT MIN HÅKANBILJETT. Så nu dimper snart fyra hundra svenska kronor in på mitt konto, det är mkt välkommet. Ska till Stockholm i helgen + nästa helg, haha, så jag vill ha massamassa pengar att shoppa upp. Har gjort lite lista på vad jag verkligen behöver, sen blir det väl alltid något mer...

- Jeans, mitt mest akuta behov
- Klänning, lite sådär lagom somrig
- Kjol, en hög svart eller en vit
- Plånbok, finns en skitsnygg lack från Å i rött
- Strumpbyxor, de bara går ju sönder hela tiden!
- Klocka, helst ett fickur, men vanlig klocka funkar. Röd ska den va, med
- Sommarkofta, en såndär i en ljus färg som man har till allt
- Skor, helst pumps. Röda här med, kanske?

Får väl se vad min budget tillåter, men så mycket som möjligt av detta ska inhandlas. Vad tycker ni behövs i vårgarderoben?


Kommentarer
Postat av: Philip

Jag såg en liten sak nu. Du har Alexandra Nilsson på bild på din blogg! Bra eller dåligt säger jag inte såhär officiellt, men du vet vad jag tycker:P

2008-04-15 @ 06:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0