What will happen' to a face in a crowd when it finally gets to crowded?

Hemma igen, skönt som bara den. Bara lägga sig i sin egen säng, mums.

Har vart en riktigt härlig helg, började med en lång bussresa upp till våran huvudstad, eller rättare sagt lite utanför, i ett mysigt samhälle som heter Älta. Där fanns det lite folk som hade varit gulliga och fixat käk till oss, så vi åt, packade upp och umgicks lite bara. Ganska tidigt gick vi och la oss, men sov inte sådär jättebra. Fick gå upp tidigare än alla andra och göra frukost med nga tjejer, sen var det bara att göra sig iordning för stan :). Först bar det iväg till härliga cafét String, där vi var på ett svinhärligt möte med massa unga, och träffade även på ett par kändisar, haha. Efter det så åkte vi vidare ner på stan. Jag och Nathalie shoppade lite, fast inte så mycket som jag velat. Blev bara en neccesär från Monki och torrschampo x'D. Såg också när massamassamassa kineser var på Sergels. Lite ballt. Skulle haft picknick och spelat brännboll ute på Djurgården, men det förstörde vädret, så vi åkte "hem" till Älta för en inomhuspicknick. När vädret senare blev bättre blev det ändå brännboll ute på nån plan, det var riktigt kul faktiskt. + att sen lekte vi med inomhus.

Detta kanske blir tråkigt att läsa, men skitsamma. Iallafall, på kvällen var det meningen att vi skulle kolla på film, men vi var så trötta att vi först lekte lite, sen satt och pratade och myste och sen gick och la oss. Sov som en stock tills jag vaknade. Drömde tyvärr inte om något av det jag hade planerat (HAHA x'D). På morgonen vaknade vi av pianospelande, haha, det var inte världens skönaste sätt att vakna. Gjorde oss iordning, käkade, gjorde oss iordning och övade. Klockan 11 kom det lite folk (fast vi fyllde upp halva kyrksalen x'D), och då gjorde vi det vi kom dit för att göra; sjöng. Det var riktigt härligt drag, massa härliga både i kören och i publiken. Körv efteråt, sen var det bara att packa och stuva in sig i bussen. Kollade på Råttatouille i bussen, haha. Var segare än vanligt att åka buss eftersom jag tappade bort mina hörlurar i Älta, men det gick ändå.

Nu är jag som sagt äntligen hemma. Tack för mig, nu ska jag ta en lång varm dusch och sen äta något gott. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0