There's nothing wrong with them, that a thousand bucks can't fix

Okejdå, nu är jag lycklig av vädret. Fast lite arg också, på Gittan. Jaja. Fågelprovet imorgon, + engelskauppgift. Och ikväll har jag sånglektion med, wiiiiiiiie. Så himlans skoj är det!

Imorgon är det äntligen fredag, och det innebär massa roliga saker; slutar tidigt som 17, åker bussen hem och går på Aneby Marknad (jag gillar marknader x'D) och sen är det hem, packa väskan och sätta sig i en buss upp till  Stockholm, fylld med massa härliga människor. Det kan ju typ inte bli bättre ju! Eller jo, solen kan bestämma sig för att stanna kvar tills imorgon också, så jag får göra detta i strålande solsken.

Nu ska jag titta på efterlängtade Gossip Girl, ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det blir kul i stockholm :) puss

2008-04-24 @ 19:46:53
URL: http://kottbullemacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0